Handelsbetingelser

Køb på webshoppen og kundelogin
Hos Nordic Horse kan du oprette dig som kunde, men det er ikke et krav for at benytte webshoppen. 

Hvis du vælger at registrere dig som kunde hos Nordic Horse får du et personligt kundelogin til vores webshop.

Via kunde login har du adgang til f.eks. at
- Ændre dine kontaktoplysninger hos os
- Se dine tidligere køb på webshoppen

Priser
Alle priser er angivet i DKK inklusive 25 % moms og eksklusive forsendelse. De angivne priser gælder kun for ordre til levering i Danmark – Grønland og Færøerne undtaget. Nordic Horse.dk oplyser portosatser/transportomkostninger samt afgifter/gebyrer ved betaling med kreditkort inden afslutning og gennemførelse af købet. Disse omkostninger er således ikke indeholdt i prisen på produktet.

Hvilke betalingsmidler kan jeg betale med?
På Nordichorse.dk kan du betale med Dankort, Visa, MasterCard, Visa Electron, og MobilePay.

Erhvervskunder kan ved køb over 1000 kr. vælge at betale via "faktura" med en uges betalingsfrist fra ordren afsendes fra Nordic Horse. Ved for sent indbetaling vil der blive pålagt rykkergebyr. 

Hvornår trækker i pengene fra min konto?
Når du afgiver din bestilling, reserverer vi pengene på din konto, indtil din ordre bliver sendt herfra. Det er først, når vi sender din ordre, og du modtager din ordrebekræftelse, at vi trækker pengene på din konto. 

Fragtpriser: 

Afhentning (Fromssejervej 18, 6623 Vorbasse)
Mandag til torsdag mellem kl. 08.00 til 16.00 - fredag 08.00 - 14.00
eller efter aftale. Ring gerne på 25209070

0.0 kg – 1000.0 kg: Gratis

Levering 1-3 hverdage
0.0 kg – 15.0 kg: 49,00 kr

Levering 1-3 hverdage
15.0 kg – 30.0 kg: 79,00 kr

Levering 1-3 hverdage
30.0 kg – 150.0 kg: 149,00 kr

Levering 1-3 hverdage
150.0 kg – 1000.0 kg: 249,00 kr

Leverer I til udlandet?
Ja men kun efter aftale, kontakt os for mere information.

Hvor leveres mine varer?
Vi sender pakken til nærmeste pakkeshop i forhold til din adresse
Ønsker du en bestemt pakkeshop, bedes du påføre det i "BEMÆRKNINGER" til din ordre. 

Hvornår bliver min ordre leveret?
Vi afsender inden for 1-2 hverdage, dog kan ordre med enkelte varer have længere leveringstid, men det vil altid stå oplyst på varesiden. Dette er typisk 3-5 hverdage.

Din ordre sendes som udgangspunkt altid samlet.
Du kan altid se den forventede leveringstid på i din kvittering for bestilling, som du modtager på din angivet e-mail adresse.

Udsolgt vare?
Hvis en vare er udsolgt, vil det stå på i webshoppen, og ellers vil vi kontakte dig pr mail eller tlf. Vi har alle vare på lager, men det kan forkomme at der kan være udsolgt.

Kan jeg ændre min ordre?
Ønsker du at ændre i din ordre, skal du kontakte kundeservice enten pr. telefon eller via vores kontaktformular, hvor du vælger ændring/annullering af ordre.

Alt efter hvor langt din ordre er i vores system, vil vi kunne ændre/annullere den. Hvis den er igangsat på lageret, har vi ikke mulighed for ændringer.

Kan jeg tilføje en kommentar til min ordre? 
Du kan altid knytte en kommentar til din ordre, som vil blive besvaret inden afsendelse af din ordre. Bemærk dog, at skriver du en kommentar, bliver der lagt 1 dag til leveringstiden på grund af den manuelle behandling.

Kan jeg selv vælge vareprøver?
Ja, hvis du søger "VAREPRØVE" i vores produkter, kan du købe 2 varerprøver for 49,00 dkr. Du skal skrive hvilke 2 produkter du ønsker en prøve af. Enten produktnavn eller produktnummer.  

Hvor er min ordrebekræftelse?
Modtager du ikke en ordrebekræftelse, kan du starte med at kigge i dit spamfilter i din indbakke. Hvis den ikke er landet der, kan du kontakte kundeservice, som kan finde din ordre frem via dit mobilnummer. Her kan de kontrollere, om din angivne e-mail adresse er korrekt, rette den og sende dig en ny ordrebekræftelse.

Hvor er min faktura?
Din faktura bliver sendt til dig sammen med din ordrebekræftelse til den e-mail adresse, som du har angivet ved din bestilling.

Kan jeg afhente min ordre
Ja efter aftale kan der afhentes vare, på Fromssejervej 18 6623 Vorbasse, husk hvis du vil afhente dine vare så vælg "AFHENTNING" i levering.

Har i forhandler i mit område
Vi arbejder på at få forhandlere rundt om i hele landet, du finder forhandler listen på forsiden her på webshoppen.

Køb hos en af vores forhandlere
Nordic Horse har en række kompetente forhandlere rundt om i landet, så du kan vælge at købe hos en forhandler nær dig eller købe dine produkter online her på shoppen. 

Du finder oversigten over vores forhandler på forsiden. Hvis du har købt en vare hos en forhandler, skal du kontakte din forhandler for nærmere info omkring retur og reklamation.

 

Varen er defekt – hvordan reklamerer jeg? 
Hvis du har modtaget en defekt vare, skal du kontakte kundeservice på mail, hvor du oplyser ordrenummer, beskriver fejlen og vedhæfter billeder. 

Der mangler en vare, eller jeg har modtaget en forkert vare
Hvis du har modtaget en forkert vare, skal du kontakte kundeservice på mail, hvor du oplyser ordrenummer og beskriver fejlen. 

Fortrydelsesret og returnering:
I henhold til Forbrugeraftaleloven ydes der 14 dages fortrydelsesret på alle varer købt via www.nordichorse.dk. Fortrydelsesretten løber fra modtagelsesdagen af varerne. For foderprodukter gælder, at disse skal være ubrudte/uåbnede, for at fortrydelsesretten kan benyttes. Vi tager således IKKE åbne poser, sækker, dunke eller spande retur af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager

Benyttelse af returretten kan ske ved at afvise varen ved modtagelsen eller ved returnering til:

Nordic Horse
Fromssejervej 18
6623 Vorbasse

Ved returnering bedes faktura, kvittering eller ordrebekræftelse vedlagt sammen med oplysninger om reg. og konto nummer, hvortil det betalte beløb kan tilbagebetales. Såfremt faktura, kvittering eller ordre-bekræftelse ikke forefindes, skal der vedlægges oplysninger om købers navn og adresse.

Varen skal returneres fragtfrit og uden omkostninger for NordicHorse.dk. Portoomkostninger pålagt ordren ved købet refunderes ikke. 

Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til dig indenfor få dage.

Oplysning om klagemuligheder
Hvis du vil klage over dit køb, skal sende en mail til Nordic Horse på bogholderi@nordichorse.dk. Skulle der opstå en tvist mellem dig som forbruger og Nordic Horse som ikke kan løses, anbefaler vi dig, at starte en klagesag via Forbrugerrådet - læs mere på www.forbrug.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@nordichorse.dk

Privatpolitik

Vi benytter cookies på www.Nordichorse.dk

Cookies er et lille stykke tekst, som sendes frem og tilbage mellem din browser og en webserver og indeholder information om følgende:

- Brugerindstillinger
- Indhold af indkøbskurv
- Om en kunde er logget ind
- Hvordan hjemmesiden benyttes til intern statistik
- “Synes godt om” på Facebook 

Sådan sletter du cookies

Se vejledning her: http://minecookies.org/cookiehandtering/

Sådan undgår jeg cookies?

Hvis du ikke ønsker at modtage cookies kan du blokere dem. Se vejledning her: http://minecookies.org/cookiehandtering/.

Kontakt vedr. personoplysninger

Hvis du ønsker adgang til de oplysninger, som er registreret om dig hos Nordic Horse.dk, skal du rette henvendelse på info@nordichorse.dk. Er der registreret forkerte data, eller har du andre indsigelser, kan du rette henvendelse samme sted. Du har mulighed for at få indsigt i, hvilke informationer der er registreret om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.